2016. december 2., péntek

Termék teszt - Mosás előtti folteltávolító

A Mosás előtti folteltávolítót a második rendelésemmel együtt érkezett. Erről, a rendelés előtt már nagyon sok képet láttam. Elég sokféle felhasználási módot mutattak be a képeken. 






Viszon én azért akartam kipróbálni, mert egy kisgyerekes családban szükség van egy olyan szerre, ami megbírkózik az ételfoltokkal. 

Dominik, így 2 évesen már egyre ügyesebben eszik egyedül, és persze a teszteléshez nem akart hozzájárulni, egyáltalán nem ette le magát. 😃 
De egyik vasárnap Mátéval megkóstoltattunk a répát. Ő viszont kulturáltan közölte, még nem kész a hozzátáplálásra, így kiköpte a pépet. A ruháját csak másnap mostam ki, de előtte nem áztattam be.




Mosás előtt befújtam a foltokat, hagytam egy kicsit állni, olyan 5 percig, majd bedobtam a mosógépbe. Száradás tán örömmel tapasztaltam, hogy a beszáradt répafoltok szépen kijöttek.







Úgy gondoltam, letesztelem egy másik anyagon is. Vettünk a mosogató lecsurgó alá egy "szőnyeget" Viszont a lecsepegő víz és a fém eléggé komoly megpróbáltatásoknak tette ki a szőnyeget. Hiába mostam ki, többször is, voltak olyan foltok, amelyek nem akartak eltűnni.





Gondoltam, veszteni nem vesztek semmit - maximum egy kis folyadékot - azzal, ha befúlyom a foltokat. 
Hasonlóan jártam el, mint a babaruhánál, annyi különbséggel, hogy miután befújtam, egy kicsit meg is dörzsöltem. Szintén mosás, száradás. Majd pozitív tapasztalat: a makacs foltok kijöttek belőle.






Már közzé akartam tenni ezt a bejegyzést, de újabb tesztalanyba botlottam. 😀 Máté mostanában elkezdett oldalra, és hasra fordulni, bár még csak 4 hónapos. Ezért úgy gondoltam, előveszem a játszószőnyeget, hisz azon mégis csak biztonságosabb, mint az ágyon.
Szóval előszedtem a játszószőnyeget, de szomorúan tapasztaltam, hogy nagyon foltos. Már nem is emlékeztem, hogy ez ilyen lett.

Úgy gondoltam, kipróbálom a folteltávolítót a játszószőnyegen. De kimosni nem akartam, nem is tudom, lehet-e. Ezért úgy oldottam meg, hogy ráfújtam a foltokra a szert, hagytam egy kicsit állni, majd elővettem egy szivacsot, és azzal dörzsöltem át. Már nedvesen látszott, hogy sokkal jobban néz ki. Kitettem száradni, de már közben láttam, hogy a "megfolyásoknál" foltos. Ezért úgy gondoltam, az egész szőnyeget átfújom, és megtörlöm, hogy egységes legyen.




Száradás után örömmel tapasztaltam, hogy a foltok eltűntek, a szőnyeg pedig kellemes illatú. Engem meggyőzött! 

Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése