2016. december 22., csütörtök

Termék teszt - Eco Green (2)

Az Eco Green pasztát használtam már konyhában, edények belsejére, tűzhely oldalának sikálásához, a konyhaszekrények áttörlésére. Sőt, a fürdőszobában is jó szolgálatot tett. Erről már korábban írtam is.
A tesztelést persze továbbra is folytattam. Ismét visszatértem az edényekhez. Most a lábasokra koncentráltam, pontosabban a belsejükre. Van egy kis lábaskám, amiben rendszeresen rántást, tölteléket készítek. Sajnos már elszíneződött az alja, amit a súrolószerrel se sikerült letakarítani.

Ezen próbáltam ki az Eco Green-t. Egy kis súrolás után az eredmény szembetűnő.





De igazán nagy meglepetést a tortaformámnál okozott. Anyukámtól örököltem. Mindig szívesen sütöttem benne tortát. De inkább csak belülről takarítottam alaposan. A külsejével nem annyira foglalkoztam. De egy idő után ár egyre zavaróbb lett a szennyeződés. Próbáltam más súrolószert is rá, de nem voltam elégedett az eredménnyel.

De az Eco Green-nek adtam egy esélyt. Nem csalódtam. 😊




Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése