2016. november 29., kedd

Termék teszt - Oxy Powder

Az első rendelésemben szerepelt az Oxy Powder. Ez is az egyik sikerterméke a cégnek. Talán épp ezért akartam kipróbálni.
Főleg kisgyerekek mellett, szükségét éreztem egy olyan terméknek, amivel könnyebben ki tudom szedni az ételfoltokat a ruhákból.

De az első tesztalanyom nem a gyerekek ruhájából kerül ki. A párom beletérdepelt valami olajos folyadékba a munkahelyén, és abban bíztam, hogy ez a por kiszedi.




Először áztattam. A leírás szerint, 500 ml vízhez tettem 1 kanál port, és kb 1 órán át hagytam az oldatot a folton, majd kimostam.
Vizesen elég biztatónak tűnt a dolog, de száradás után szomorúan tapasztaltam, hogy a folt sajnos nem tűnt el. 😟

De nem adtam fel. Következő alkalommal a pasztát próbáltam ki. 1 kanál port elkevertem fél kanál vízzel. Kézzel vittem fel a foltra a pasztát. Bár hideg vizet öntöttem a porhoz, az elegy mégis meleg volt, szinte forró. Érezhető volt a reakció. 




De mosás után továbbra se jött ki a folt. Szerintem az a kosz már túlságosan beleivódott a nadrágba.

A párom munkahelyén van egy kutya. Molli előszeretettel ugrál fel a "gazdikra". Persze az udvaron több céges autó halad keresztül, így nem csak sár, hanem olaj, benzin, meg az aszfaltról összeszedett anyagok keverednek az udvaron. Az Oxy Powder-t egy olyan farmeron is teszteltem, amire felugrott a kutya. Ez nem fogott ki a folttisztítón, a sáros, füves, ki tudja még mit tartalmazó folt kijött.




Találtam egy másik teszt alanyt. 😏 Egy konyharuhát. Hiába próbáltam korábban fehérítőbe áztatni, nem volt hatásos. De most bíztam az Oxy Powder hatékonyságában. Mosás előtti este beáztattam egy oldatba. Ehhez kb. 4 liter vizet és 2 kanál port kevertem össze. Másnap, pár textil pelenka társaságában tettem a mosógépbe, és 60 fokon kimostam.
Háááát, csoda nem történt, de talán tisztább a konyharuha.




Viszont rájöttem, hogy amíg egy alapos tisztításon át nem esik a mosógépem, addig nincs értelme csodát várnom a mosógéptől. 😔


Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése