2016. december 12., hétfő

Termék teszt - Prémium hab

A Prémium hab odaégett ételmaradványok eltávolítására elnevezésű termékkel már szemeztem egy ideje. De nem rendeltem meg. Viszont kellemes meglepetés ért, amikor a második csomagomat kézhez kaptam. Ugyanis ezt küldte a cég, ajándékba. Elég sok képet láttam erről a termékről is, különböző felhasználási formában. Volt, aki a serpenyőt takarította le, más az olajsütőre alkalmazta, de olyan is volt, aki a sütőt, vagy épp a grillt takarította le vele.






Nagyon megörültem, így rögtön tesztelni is akartam. Van egy tepsim, amit szintén párom nagymamájától örököltünk, így régi, de jó minőségű. Nagyon szeretem, szívesen sütök benne kekszet, kenyeret, kalácsot. Egyik sütés alkalmával kivajazott, lisztezett tepsiben sütöttem kenyeret. Viszont ez rossz ötlet volt, mert ahol nem volt tészta, ott leégett a vajas lisztes felület. Ezt többször próbáltam, többféle módszerrel, anyaggal megtakarítani, de igazán látványos eredményt nem értem el. 



Gondoltam, nem veszíthetek semmit, ha kipróbálom a Prémium habot. A tepsi felületét befújtam a spray-vel, és rögtön hab képződött. A habot hagytam a tepsin kb 20 percig, majd kesztyűt húztam. A habot egy mosogató szivaccsal kezdtem el törölni. Nem kellett túlságosan sokáig dörzsölni. A szennyeződés nagy része elsőre, egy törlés után lejött. Azért maradt rajta folt, így még egyszer befújtam, és hagytam a habot hatni. Másodszorra sokkal sikeresebb volt a takarítás, és a foltok teljes egészében lejöttek.




Szemmel látható a különbség. 😃 A páromnak az volt ez első, és egyetlen reakciója, hogy "az igen". 😄 Ez is az egyik kedvenc termékem lesz.


Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése