2016. december 17., szombat

Termék teszt - Mosógép tisztító

Azzal kezdeném, hogy mosógépünket örököltük, párom nagynénjétől. A géppel együtt a sok koszt, és lerakódást is. A dob mélyedéseiben kemény lerakódásokkal, magán a dobon megtapadt vékony mosószer réteggel. Korábban próbáltam én megtakarítani, de nem voltam elég lelkes, nem igazán jártam sikerrel.

Pont ezért akartam kipróbálni a Mosógéptisztító folyadékot.

Ilyen képeket tettek fel, akik már használták:



Reggel első dolgom volt kipróbálni a folyadékot. A kifolyócső nálunk a kád szélére van téve, a víz a kádba folyik. Azért a biztonság kedvéért betettem a szűrőt a lefolyóba. Beleöntöttem a folyadék nagy részét dobba, és a tartályba is egy kicsit, és elindítani egy 60 fokos programot. 
Az illata kellemes volt, egyáltalán nem vegyszer szagú. Bár amikor zártam le a mosógépet, rácseppent egy kicsi a karomra, és csípett, enyhén mart a folyadék. Gyorsan le is mostam. Szerencsére nem lett semmi a bőrömön tőle.

Na de vissza a teszteléshez. Őszinte leszek, nem dobtam el magam tőle.

Nekem nem volt ennyire látványos az eredmény. A kádban semmi se volt, a dob mélyedései ugyan tisztábbak lettek, és mintha a tartályban is kevesebb lenne a lerakódás. Sőt, maga a dob is fényesebb lett.



De azért használat után áttöröltem a dobot Eco Green-nel. :) Jó alaposan lemostam, és egy víz leeresztést azért még elindítottam.

Nem mondom, hogy új lett a mosógép, de talán tisztább. :) Azért havonta egyszer szerintem átmosom vele a gépet. Lehet csak több noszogatás kell a lerakódott szennyeződéseknek. :D


Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése