2016. december 7., szerda

Termék teszt - Marcipános kávé

Tudni kell rólam, hogy nem vagyok egy nagy marcipán kedvelő. Persze az esküvői tortánk be volt vonva vele, meg a tele volt marcipán virággal. De amíg a párom szerintem egy ültő helyében meg tudna enni egy kiló marcipánt, addig én valószínűleg a tortán lévőt is neki adnám. :)



De ennek ellenére úgy döntöttünk, kipróbáljuk a marcipán ízű őrölt kávét.

Már a zacskó felbontásakor megcsapott az a jellegzetes illat. A régi, kotyogós kávéfőzőt vettük elő, és abban főztük le az első adagot. 

Ismeritek azt az érzést, amikor betölti a levegőt a frissen főtt kávé illata? És amikor ebbe az illatba marcipán keveredik? Hmmmmm, nyami. 😊 Nagyon kellemes.


Először csak ízesítés nélkül kóstoltuk meg a kávét. Na az nem a mi ízvilágunk. A kávé jellegzetes íze keveredik a marcipánnal. Aki szereti azt a tipikus, "keserű" ízt, az ne tegyen semmit a kávéhoz. 😉
Mi azért tettünk hozzá cukrot és egy kis tejet is. Így már sokkal jobb volt.

Másnap reggel én főztem a kávét, most a "gőzölős kávéfőzővel". Úgy gondoltam, kipróbálok valami mást. Gondoltam tesztelem az íz intenzitását. 😊 A marcipános kávéból 1 púpos teáskanálnyit tettem a szűrőbe, és még rákanalaztam egy kanál sima kávét.
Miközben lefőtt a kávé, annyira nem lehetett érezni a marcipán illatot.

Úgy készítettem el a kávénkat, ahogy máskor is szoktuk, a páromnak cukorral, tejporral, sok kávéval. Magamnak sok tejet melegítettem, tettem bele cukrot, és megijesztettem egy kis kávéval. (A szoptatás miatt nem iszok erős kávét.)

Mivel a pároméban sok kávé volt, így már amikor a szájához emelte, megérezte a marcipán illatát. Azt mondta, hogy ez így nagyon finom.
De szerintem az enyém jobb volt. 😊 A tejes kávém megfűszerezve egy leheletnyi marcipánnal, leírhatatlan. A marcipán íze erőteljes volt, nem nyomta el a tej, se az a tipikus kávé íz. 

Az biztos, hogy a következő rendeléssel egy másik ízesített kávét fogok rendelni. Lehet, hogy tiramisu ízűt? Vagy inkább fahéj legyen? 😏



Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése