2017. január 1., vasárnap

Termék teszt - Penészedésgátló szőnyeg

Már akkor feltűnt nekem a Penészedésgátló szőnyeg hűtőbe, amikor először végiglapoztam a katalógust.
Korábban mindig háztartási papírtörlőt tett anyukám a hűtő aljába, ami persze beszívta a vizet, átnedvesedett, és jó táptalajt adott a penésznek. Miután külön konyhát rendeztünk be a párommal, én is papírtörlőt tettem a hűtő alsó fiókjába, a zöldségek alá. Tudtam, hogy nem ez a legjobb megoldás, de igyekeztem gyakran cserélni, és a zöldségeket nem túl sokáig tartani benne. Persze ez nyáron nehezebb, hisz olyankor 2-3 naponta vettünk friss zöldséget, mindig volt valami az alsó fiókban.




Viszont, amikor megláttam ezt a terméket, és elolvastam a leírást, megtetszett. Tudtam, hogy erre van szükségem. Így, amint lehetőségem nyílt rá, megrendeltem.


A szőnyeg szép nagy, és könnyen mérete vágható volt. Kellett is, mert a teljes mérete túl nagy lett volna a fiókba. Meg persze a fiókom íves, így mindenképpen igazítani kellett a szőnyegen.



Az, hogy íves, még nem is volt nagy probléma. Bár nem igazán sikerült berajzolni az ívet. Pedig próbáltam ceruzával, tollal, még alkoholos filccel is.
Sőt a fióknak volt mindkét oldalán egy-egy kis rés, ahova a leeső darabokból vágtam le egy kicsit.




Kisebb igazítások után helyére került a szőnyeg. 



Viszont az én fiókomban van egy mozgatható elválasztó. Amikor ezt a helyére tettem, akkor láttam, hogy a szőnyeg magassága miatt nem csúszik be a sínbe.



Gondolkoztam azon, hogy kivágok egy kis darabot az elválasztó "lábának", de ha máshova akarom tenni, akkor ott is ki kéne vágni. Szóval úgy döntöttem, így hagyom. A fiókot be lehet tolni, nem zavaró, így hagytam, és a helyére toltam.



A polc kitakarítása, és a szőnyeg bevágása arra ösztönzött, hogy az egész hűtőt kitakarítsam. Bár amúgy is terveztem. :) Viszont ez egy következő bejegyzés témája lesz.

3 héttel a szőnyeg berakása után, gondoltam alá nézek, mi a helyzet. Komoly vízmennyiség, és lecsapódott pára fogadott. De a zöldségek nem voltak nedvesek, se penészesek.



A szőnyeg kicsit nedves volt ugyan, de amíg kitakarítottam a fiókot, annyi idő alatt meg is száradt a radiátoron.

Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése