2017. április 15., szombat

Termék teszt - Olvasztó tál

Nálunk havi nagy bevásárlás van, így nagyon sok minden van a fagyasztóban.


Minden alkalommal egy tányérra, vagy szűrőbe (és tányérra) tettem a fagyos dolgokat. Ennek helyettesítésére rendeltem az olvasztó tálat.



Minden vasárnap nagy, családi „hagyomány”, hogy húsleves és valami „újdonság” készül. Ehhez szombaton kiveszem a húst. Eddig ezt a mennyiséget nagy tálba szoktam bepakolni, és imádkozom, hogy minden kiolvadjon.
De most már a kiolvasztó tálban minden kényelmesen elfér.


Egy szombaton pizzát sütöttem, amihez bent volt a fagyasztóban a szósz, a sajt, a sonka. Ezeket is szépen rápakoltam a tálra, másnap pedig minden kiolvadt.


A fagyasztóban mindig van sajt. Mi nagy sajtzabálók vagyunk. Egyik este mondtam a páromnak, vegyen ki egy cikk sajtot. Ez a látvány fogadott:


Már nem csak olvasztáshoz használom, hanem hús csepegtetéshez is. 


Bár ehhez egy jó tanács: használat után rögtön érdemes elmosni, mert a rács közül nehéz kiszedni a húsmaradványt, ha egy kicsit megszárad.

Állandóan ezt használom, szeretem, hogy a rács miatt a tálba csepeg a víz és az esetleges húslé, vér.

Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése