2017. április 22., szombat

Termék teszt - Ruhahuzat

Már egy jó ideje gondolkodtam azon, hogy be kellene a lomosba vinni a kosztümöket, és az öltönyt. A ruhásszekrénynek elég kicsi az akasztós része, bár kevés ruha is lóg vállfán, de az ünnepi ruhák nem fértek el kényelmesen, meg jobban szerettem volna, ha ezek nincsenek a ruhásszekrényben. 
De nem igazán örültem volna, ha poros, koszos lesz, vagy véletlenül összekenjük valamivel. 

Amikor a katalógusban először megláttam a Kabát- vagy ruhahuzatot, még nem is annyira gondoltam rá, hogy meg kéne venni. De amikor párom lapozgatta a katalógust, azt mondta, hogy ez jó lenne a lomosba.

A rendelésemhez hozzá is tettem egy ilyen huzatot, és kíváncsian bontottam ki, amikor megérkezett. 

Az első, ami a legszembetűnőbb volt, hogy nagyon nagy, hosszú. A tetején, a "váll résznél" van egy nagyobb, átlátszó rész, ami segít belesni a huzatba. A lyuknál, ahol kibukkannak a vállfák akasztói, ott pedig 2 tépőzár van. Mindkét oldalon van 1-1 hosszú cipzár.



Az első vállfát elég nehéz volt beletenni, mert még ismeretlen volt. De miután sikerült az elsőt betenni, már gyerekjáték volt a többi. Az első vállfát felakasztottam, és a többit csak bele kellett tenni, felakasztani, és megigazítani.


A ruhahuzatba belefért 5 vállfa. Ebből kettőn kosztüm volt, egyiken az öltöny, egy másikon ingek, és még pár vékony blúz.


Nagyon jól néz ki, sokkal esztétikusabb tőle a lomos ezen része. Mivel hosszú, majdnem leér a földig, így diszkréten elrejti a földön lévő holmit.
Már épp azon gondolkozom, hogy rendelek még egyet a kabátoknak is. 😏

Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése