2017. április 1., szombat

Termék teszt - Mikrohullámú tisztítása



Korábban mindig úgy tisztítottam a mikrót, hogy egy vízzel teli tálba citromlevet tettem, és elindítottam. A víztől leoldódott a szennyeződés, de ezt a folyamatot többször meg kellett ismételni. Ez nem volt épp gyors és egyszerű folyamat.

Pont ezért akartam valami olyan szert, amivel időt takaríthatok meg.

A tesztelés miatt direkt nem takarítottam a mikrót. Karácsonykor kitakarítottam, hogy legyen egy viszonyítási alapom. Utána persze használtuk, ételt, italt melegítettünk benne, sütemény kenéséhez vajat olvasztottam benne. Nem ecsetelem, hogy nézett ki a belseje.

Sajnos amikor megérkezett péntek délután a csomag, nem volt lehetőségem kipróbálni a habot. De egy óvatlan pillanatban rábíztam a gyereket a páromra, és nekiestem a mikrónak.



Az első fújások után hirtelen egy erős, citrusos illata csapta meg az orrom, de ez nem volt zavaró. Könnyen meg lehetett szokni. Ez sz illat a takarítás után még rövid ideig érezhető volt, de hamar elillant.

Az egész mikrót befújtam, és hagytam állni egy kicsit. Fújtam mindenhova, az ajtóra kívül, belül, a mikró belsejébe, a falakra, plafonra. Már ha lehet így nevezni a belső részeket.  A nevezzük plafonnak befújásakor a hab megtapadt ugyan, de azt hittem, hogy erősebb, masszívabb hab képződik, és jobban rajta marad majd a felületen.


A szennyeződések letörléséhez az Univerzális pormentes kendőt használtam. A kosz nagy része könnyen, és gyorsan lejött. De volt, amit súrolni kellett, vagy újra befújni.

Az ajtót mind kívül, mind pedig belül nagyon könnyen le tudtam törölni. Azért azt hozzáteszem, hogy az ajtó külső részén lévő foltot már korábban is próbáltam leszedni, de nem sok sikerrel jártam. Viszont a habbal egyszerűen eltüntettem.



A belső rész még nem is okozott akkora problémát, a nagyját csak letöröltem, és tiszta is lett. De volt olyan folt, amit nem igazán sikerült leszedni a kendővel. Ehhez elő kellett vennem a mosogatószivacsot, és azzal megdörzsölni. 


Sajnos a plafonon voltak olyan zsíros foltok, amiket még egyszer be kellett fújni, és csak a második kör után lett tiszta. De minden erőfeszítést megért. A párom, amikor meglátta, azt mondta, sose volt még ilyen tiszta.


Azzal az idővel együtt, amíg a hab állt, amíg hagytam hatni, és a kitakarítással együtt kb. 20 perc alatt végeztem, és alig fogyott a szerből. 

Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése