2017. április 8., szombat

Termék teszt - Fagyasztó leolvasztás

Már egy jó ideje esedékes volt, hogy leolvasszam a fagyasztót. Több, mint egy éve vettük, és azóta nem volt leolvasztva. Bevallom töredelmesen, utálok fagyasztót takarítani. Ez talán azért van, mert láttam, anya mennyit szenved vele. Vizet forral, vár, töröl, forral, vár, töröl. Egy véget nem érő folyamatnak tűnt. Ezért vettem rá magam a takarításra.

Amikor megláttam a katalógusban a Hűtő és fagyasztó leolvasztót, tudtam, hogy nekem kell egy ilyen. Meg is rendeltem, de karácsony előtt, amikor dugig tele volt a hűtő, így nem álltam neki. Majd telt az idő, mindig találtam valami kifogást, miért nem kezdek neki.

De pénteken elég furcsa hangja volt a hűtőnek, mintha távolról fúrnának, vagy rezegne valami. Tudtam, hogy le kell olvasztanom. Szombaton mentünk bevásárolni, így nem is volt annyira tele a fagyasztó. Ezért úgy döntöttem, itt az ideje nekiesni a fagyasztónak!




Kipakoltam, kiszedtem a fiókokat, és befújtam a sprayvel. Tudtam, hogy hagyni kell, de én türelmetlen voltam. 10 perc után megnéztem, és elkezdtem kitörölni a jeget. A vékonyabb réteg könnyen le is jött. De ahol még vastagon állt a jég, ott újra be kellett fújni.

Most szeretném leszögezni, hogy ez nem egy olyan "csodaszer", amitől a jég úgy kezd el leolvadni, mint a fagyi a forró nyári napon. A jég kásássá válik, és könnyebben letörölhető.

A második fújással az összes szert elhasználtam, és kb. 20 percig hagytam állni. A vastag jégből most csak egy kisebb részt tudtam leszedni, ezért elővettem a fa spatulámat (akinek nincs ilyen, mindenképpen szerezzen be egyet 😇), és azzal kezdtem el rásegíteni a jégnek. Mivel már lassan lekezdett olvadozni a jég a csövekről, így sokkal könnyebben lepattantak a jégdarabok.


A spatulában az volt a jó, hogy a jégdarabokat egyszerűen össze lehetett seperni, és belekotorni a tálba. Nem mellesleg nem fagyott le a kezem. 


Mivel nem lett tökéletes, főleg a hátsó, eldugott részeken, és a sarkakban maradt jég, ezért a jól bevált forróvízhez folyamodtam. A vízzel teli kis lábast betettem az aljára, rázártam az ajtót, és hagytam kb 10 percig. Amikor kinyitottam az ajtót, már csak víz várt a fagyasztó alján.
A vizet kitöröltem, majd a polcokat és a falakat áttöröltem kendővel, és a tároló rekeszeket is kitakarítottam, majd visszapakoltam.




Mindennel együtt 1,5 óráig tartott a takarítás. Ebből kb. 40 perc volt az, amit a sprayre szántam.
Nem mondom, hogy ettől megjött a kedvem, hogy havonta leolvasszam a fagyasztót. De az biztos, hogy gyakrabban fogom kitakarítani.

Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése