2017. április 29., szombat

Termék teszt - Hűtőgép tisztítása

A hűtő takarítás talán az egyike azoknak a házimunkáknak, amelyek nem tartoznak a kedvenceim közé. Talán azzal van gondom, hogy kipakolni mindent, lemosni mosószeres vízzel, megvárni míg lecsepeg, szárazra törölni, visszapakolni.

Gondoltam a Hűtőgép tisztításához való aktív habbal könnyebben, és gyorsabban végzek.
Persze, nem ámítottam magam. A hűtő tartalmát így is ki kellett pakolni, a polcokat kiszedni.

De a sprayvel csak befújtam a polcokat, a hűtő belső falait, és letöröltem. Kész is volt. 




Nem kellett sokáig vakargatni az esetleges foltokat, lerakódásokat. A makacsabb szennyeződéseket kétszer átfújtam, hagytam a szert néhány percig hatni, és már le is jött a folt.




A hűtőben a takarítás után kicsit alkoholos, de kellemes, enyhén citrusos illat volt.




A hűtő külsejét rendszeresen ezzel fogom takarítani, mert a két kisfiam nagyon hamar összemaszatolja az ajtókat, fogantyúkat!

Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése