2017. január 20., péntek

Termék teszt - Tál keverős fedővel

Már egy ideje érik, hogy vegyek magamnak egy másik nagy tálat. Ha krémes süteményt készítettem, problémát okozott a kétféle részt, pl. tejszínhabot, és mascarpone krémet egy tiramisuhoz hogy keverjek ki külön-külön. Persze nem csak egy tál van a konyhámban, de a mérettel vannak gondok. Már többször szemeztem, többféle tállal, de valahogy sose jutottam el odáig, hogy vegyek is egyet.

Ezt a problémát oldotta meg a Betterware, és a Tál keverős fedővel. Ajándék volt a szponzoromtól, pár aprósággal együtt érkezett. 😊


Gyakran készítek kelt tésztát, amit a tálban gyúrok össze, deszkán dagasztom, és a tálba teszem vissza kelni. Így tökéletes alkalom adódott, hogy ki is próbáljam az ajándékomat.

A lisztkupac közepébe tettem az élesztőt, és hagytam egy kicsit felfutni, mielőtt dolgozni kezdtem volna vele.


Jó fél - háromnegyed óra elteltével elővettem a tálat a meleg kis kuckójából, és a tökéletesen megkelt tészta fogadott.


Hiába liszteztem ki a tál alját, egy kicsit beleragadt, így a fedőben lévő, levehető spatula segítségével kapartam ki.


Az eredmény,  elég jól sikerült (táltól függetlenül 😊). A kakaós csigák rövid időn belül elfogytak.



Könnyen, és egyszerűen el lehetett mosni a tálat. Pár nappal később már palacsinta készült benne. A következő alkalommal valami krémet fogok benne készíteni, és kipróbálom a tetőt is.

Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése