2017. szeptember 3., vasárnap

Termék teszt - Gyöngypor kapszulákban

Elhatároztam magam, hogy kipróbálom a Blue Nature termékek legújabb és legkülönlegesebb tagját, a Pearl Powder-t, vagyis a Gyöngypor kapszulákat.

Mielőtt az eredményekről és a hatásáról beszámolnék, azelőtt egy előzetes helyzetjelentést, állapotfelmérést szeretnék megosztani.

Jelenleg itthon vagyok a 2 kisfiammal. Dominik 3 éves, Máté pedig 1 éves lett júliusban. Itthon vagyok,  gyereket nevelek, vezetem a háztartást, mellette dolgozom, és mindez néha sok(k). 
A gyerekek esetében a nagyobbnál épp a dackorszak tetőfokán vagyunk (remélem, mert nem tudom, hova lehet ezt még fokozni), a kicsi pedig épp a szeparációs szorongás, a mozgásfejlődés és a növekedési ugrás hármasában van, teljes matrica üzemmódban. Rengeteg türelmemet, és energiát felemészt a velük töltött idő. Sajnos legtöbbször már estére elfogy a nyugalom, a türelem, és ez a páromon csattan.
Próbáltam a magnézium pótlást, de ha marokszámra szedtem, akkor se javult semmi. Már szinte napi szinten kaptam "idegbajt", hamar felment bennem a pumpa, ideges, hisztis, és nem csak fizikálisan, szellemileg is fáradt voltam.




Ebben a lelki- és idegállapotomban kezdtem el szedni a kapszulát. Már egy hónapja szedem. A rövid beszámolókat folyamatosan írtam, és igyekeztem minden apró változást feljegyezni.




2017. augusztus 3.
Bevettem az első szemet, reggeli előtt, bő folyadékkal. Nagyjából egy órával később sikerült leülnöm reggelizni. Olvastam olyat, hogy éhségérzetet okoz, de én ezt nem tapasztaltam.

2017. augusztus 7.
Enyhe szédelgést tapasztalok, kicsit mintha be lennék csípve (nem, nem ittam). Azon gondolkozom, okozhatja-e a kapszula? A gyöngypor javítja a látást, nekem meg elég erős szemüvegem van. Az is eszembe jutott, hogy akár a szemem javulása miatt szédeleghetek, mert erős a szemüveg. De ennek igazolására szemészetre kellene mennem.

2017. augusztus 14-17.
Nagy, családi nyaralásra mentünk, ami nálunk extra stresszforrás is. Nem éreztem magam annyira feszültnek, de kiegyensúlyozottnak se. A nyaralás után persze felhúztam magam valamin, így továbbra is ideges, és ingerlékeny vagyok.

2017. augusztus 25.
Meg volt az első szülői értekezlet az óvodában. Rengeteg új információt kaptunk, és elég sok a beszerezni való, és kevés az idő. Máskor, amikor hirtelen sok mindent kellene egyszerre csinálnom, kapkodni kezdek, nem koncentrálok, csak mindenbe belefogok kicsit.
Most össze tudtam szedni nyugodtan a gondolataimat, át tudtam nézni úgy a listát, hogy megfelelő prioritási sorrendet állítottam fel.

2017. szeptember 1.
Bevettem az utolsó kapszulát. Így most megpróbálom összegezni, hogy az elmúlt egy hónap alatt mi változott.

Nem eszek se többet, se kevesebbet mint eddig, de sokkal jobb az étvágyam, jobban esik az étel.

Korábban folyamatosan lábgörcseim voltak. Ez már az első terhességem alatt előjött, és a magnézium szedése se segített. Javasolták, hogy igyak kalciumot, vagy egyek sósabban. A gyöngypor szedése után 4 nappal feltűnt, hogy már nem fáj a lábam, nem húzza a görcs.

Az első terhességem alatt kezdődött a székrekedés is. Viszont ez a probléma az 5. naptól kezdve megoldódott. Az étrendemen nem változtattam, nem ettem több rostosat, így csak a kapszulával tudom magyarázni.

Szintén a terhesség "következménye", hogy nagyon hullott a hajam. Minden hajmosáskor marok számra jött ki, fésülködés után tele volt a korábban kitisztított fésű hajjal. Egy-egy sepregetéskor több hajat sepertem össze, mit koszt. A ruhám, a szőnyeg, a párnám mind-mind tele volt több-kevesebb kihullott hajjal.
A legutóbbi hajmosáskor (augusztus 31.) jobban megfigyeltem a kihulló hajszálak számát. Az eddigiekhez képest elenyésző, maximum 10 szál volt a lefolyó szűrőjében.
Kifejezetten hajerősítő, vagy hajhullás elleni sampont nem használok. Most fogom elkezdeni a Hajerősítő sampon használatát! Remélem ezzel teljesen megállítható a extra hajhullás.

Könnyebben veszem az akadályokat, nem stesszelem annyira magam apróságokon. Képes vagyok egy lépést hátrálni, mielőtt megoldást keresek a problémára, nem pedig rögtön, és hirtelen reagálok.

Összességében sokkal könnyedebbnek, lazábbnak érzem magam. Könnyebben engedem el a (kisebb) problémákat, pl. eszeveszett rendetlenséget csinálnak a gyerekek, pedig 2 perce pakoltam el.

De még mindig heves a természetem, fel tudom magam idegesíteni, főleg a nap végére, amikor a gyerekek már teljesen leszívtak.

Kezdődhet a következő hónap!



Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

1 megjegyzés:

  1. Kedves Anett! Már mindent tudok a gyöngyporról, de azt még nem sikerült megtalálnom, hol lehet megrendelni, vagy megvásárolni??.. Segítségét kérném!
    Üdv: G Éva

    VálaszTörlés