2017. szeptember 24., vasárnap

Termék teszt - Univerzális pormentes kendő

Már több alkalommal használtam az univerzális pormentes kendőt, de most intenzív használatnak vetettem ki.


Szétvertük a konyhát, csiszoltunk, poroztunk, rengeteg takarítani valót gyártottunk.
Nagy segítség volt számomra a kendő, nem beszélve a többi takarítószerről, amit használtam.

Lemostam az ajtókat, kitakarítottam a lomos polcait, áttöröltem vele a bútorokat, ott vizesen és szárazon is használtam.

De nagy segítség volt a konyhában, ahol letakarítottam a mosogatót, a Többcélú ecetes tisztítóval.



Használtam, amikor a hűtőt takarítottam, kívül-belül. Persze a Hűtőgép tisztításához való aktív hab segített.  



Természetesen a kendő volt a segítségemre, amikor a mikrót is ki kellett takarítani, át kellett törölni. Itt a Mikrohullámú sütő tisztításához való aktív hab tett jó szolgálatot.



Végül, de nem utolsó sorban, a legnagyobb feladatnál volt a leginkább segítségemre, amikor az ablakokat takarítottam. Mivel csupa por volt minden, így először vizesen töröltem át az összes ablakot, és csak ezután használtam az Ablak vízlehúzót, amiről a kendő segítségével töröltem le a felesleges Anti-pára funkciós tisztító folyadékot.



A mindennapokban is használom ezekhez a feladatokhoz a kendőt. Például akkor is, amikor csak a Mangó illatú folyékony tisztítószert használom a konyhai felületek letörléséhez.



Meg persze, amikor a gyerek rajzlapnak nézi a padlót, az Eco Greennel, és a kendővel takarítottam le a zsírkrétát.




Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése