2017. szeptember 10., vasárnap

Termék teszt - Fekete ribizli tea

Reggel nagyon csúnya, hűvös, nyálkás idő volt, így megkívántam egy jó meleg teát.



Itt volt a remek alkalom, hogy kipróbáljam, megkóstoljam a Blue Nature legújabb teáját, a Fekete ribizli ízesítésűt.



Szépen feltettem a vizet forrni, felbontottam a teát, és elkezdtem kanalazni a kis "tea tojásba". (tudom, tudom, ha jó teát akarok inni hajítsam el 😀) 


Amikor beleszagoltam a tasakba, édes, gyümölcsös, és enyhén fűszeres illata volt a tartalmának.

Meglepő volt látni, hogy mekkora hosszú szálak vannak a csomagban, sőt, a kanalazás közben még ribizli szemmel is találkoztam. Már ez meggyőzött, pedig még nem is kóstoltam. 😊


Amikor felforrt a víz, leforráztam a "kis kannát", és hagytam állni, hogy kiengedje a tea az ízét. Áztatás közben kicsit "zaccos" lett a víz, és tudom, hogy ez együtt jár a szálas tea főzésével, de az élményt elronthatja, így kóstolás előtt még egyszer átszűrtem, egy apró lyukú szűrőn.


Úgy gondoltam, adok egy esélyt a naturális ízeknek, és nem teszek bele semmiféle ízesítőt. Előre leszögezem, az egyáltalán nem az én világom. 
Nem vagyok nagy teaszakértő, a helyes elkészítésről, megfelelő forralási technikáról, az áztatás hosszáról egyáltalán nincs fogalmam. Arról nem is beszélve, hogy a tea típusától függően, más-más eljárást igényel. 

Nos, kb 5 perc áztatás után kiemeltem a tojást, hagytam lecsepegni kicsit, átszűrtem a teát, és megkóstoltam. Elsőre kicsit ízetlennek tűnt, de ez eredhet abból is, hogy nem áztattam elég ideig a teát. Az első korty után megéreztem egy nagyon enyhe gyümölcsösséget.

Vessen meg aki akar, de én cukorral és citromlével iszom a teát. A második korty után tettem is bele egy kevés cukrot. Máris klasszisokkal jobban ízlett. Enyhén savanykás, de közben gyümölcsösen édes volt az íze. A ribizli íz erősen dominált, a málna aromát nem igazán éreztem ki belőle. Bár lehet nem eanyira fejlett az ízértékelésem. 😏

Jó tanács: a tojásba ne tegyünk túl sok teát, mert az áztatás folyamán a duplájára dagad, és lehetetlen lesz utána kiszedni.


Két dolog biztos. Az egyik, hogy a többi ízből is be kell szereznem egy-egy csomaggal, főleg hogy jönnek a hideg esték, hűvös reggelek. A másik, hogy megfelelő eszközöket kell beszereznem a tea tökéletes elkészítéséhez, és ehhez kicsit utána kell olvasnom.

Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése