2016. november 22., kedd

Termék teszt - Eco Green (1)

Amióta a Betterware termékeket használom, hazudnék ha azt mondanám, hogy imádok takarítani. Inkább kíváncsian várom az eredményt. :)

Úgy tervezem, hogy minden, általam, vagy közeli ismerősöm által használt, kipróbált termékről megosztom a tapasztalatokat, a véleményeket.

A nagy siker termék, az Eco Green hamar felkeltette az érdeklődésem. Ez volt az első termék, amire azt mondtam, ki kell próbálnom. Erről is rengeteg tapasztalati képet láttam, és pont az fogott meg benne, hogy nagyon sokféleképpen fel lehet használni. Ahogy a nevében is benne van, univerzális. ;)






Elsősorban konyhai felhasználásra szereztem be a pasztát. Van pár edényem, ami elég rémesen néz ki, főleg az alja. Ezeken akartam először kipróbálni. Hát, kisebb sikereket értem csak el. :( 

Az edények alja barázdált, így azokból nem sikerült kiszedni a zsírt. Őszintén, szomorú lettem. Azt hittem, felesleges volt megvenni. Bár azért a lábasom külsejét szépen letakarítottam vele:


De nem sokkal később láttam pár képet, ahol fürdőszobai csapon, szappan lerakódáson használták. Ismét feléledt a lelkesedésem. :)

A csap és a kád, de főleg a kád, nagyon rémesen nézett ki. Az előző lakó szerintem nem sok figyelmet fordított rá. A költözés után én is próbáltam kitakarítani, már hideg zsíroldót is alkalmaztam, de nem jártam sikerrel. :( Nem is beszélve arról a maró szagról, és arról, hogy kesztyű nélkül életveszély használni.

Nos, fogtam egy mosogató szivacsot, beültem a kádba :D és elkezdtem felvinni a pasztát a kád falára. Miután a fél kádat végig dörzsöltem, kiszálltam, és enyhén bevizeztem a szivacsot, és ezzel újra átdörzsöltem. Végül sokkal több vízzel átmostam, majd a zuhany segítségével lemostam. Az eredmény számomra rendkívül látványos volt. Eltűntek azok a sárga megfolyások, sokkal fehérebb lett a kád. Maximális meg voltam elégedve, örültem, hogy végre valamivel sikerült kitakarítani. Persze pár fotó után a kád másik felét is kitakarítottam vele. :)



Sajnos a kép nem adja vissza a különbséget. De én elégedett vagyok az eredménnyel. Azt hiszem ez lesz a kedvenc termékem. :)


Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése