2016. november 18., péntek

Az első rendelés

A legelső rendelésemet elsősorban azért adtam le, mert szükségem volt katalógusra. De ki szerettem volna próbálni pár siker terméket is.

Pár napig gondolkoztam, tépelődtem, vajon hogy lenne jó, hisz a postaköltség nem kevés. Viszont ezalatt az idő alatt felkeresett egy régi ismerősöm, és érdeklődött pár termékről. Megtetszett neki a radiátorra tehető akasztó, és megkért, hogy rendeljek neki. Így már nem volt több kifogásom, hogy miért nem rendelek.

Az első rendelésemet komoly lányos zavarral adtam le. Már ismerkedtem korábban a rendelési felülettel, de élesben teljesen más volt. 



A kódszám alapján írtam be a terméket, de persze leellenőriztem a neveket is. A katalóguson kívül 3 terméket rögzítettem, de annyiszor ellenőriztem, mintha 10x annyit rögzítettem volna. Minden következő lépést jó alaposon megnéztem, ellenőriztem.
A végén még a rendszer felajánlotta a választható ajándékokat, amiből még a kosárba raktam egyet. 

Azért furcsa volt, hogy amikor az utolsó gombra kattintottam, hogy elküldjem a rendelést, kicsit összeszorult a gyomrom. Tisztára, mint az első randi. :)

A következő hét elején kaptam értesítést, hogy összeállították a csomagot, majd pár nap múlva a futár cég is értesített, sőt a szállítás előtti nap is kaptam emailt, hogy másnap milyen intervallumban érkezik a csomag.

A rendelés leadása után kb. egy héttel meg is hozta a futár az enyhén túlméretezett dobozt.

Ahhoz képest, hogy 5 termék, és pár katalógus volt benne, a doboz akkora volt, hogy a 2 éves kisfiam, Dominik is belefért volna. :D


Innentől kezdve már a termékpróbák jöttek, és a katalógusok szétosztása. Küldtem párat a munkatársainak, a párom és anya is bevitt a munkahelyére, és adtam az ismerősömnek, aki a fürdőszobai radiátor akasztót rendelte.




Az én szerény első rendelésem:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése