2018. október 19., péntek

Termék teszt - Intim higiéniás Perfect Care balzsam

Hölgyek, urak, gyengébb idegzetűek, most intim téma következik.

Úgy döntöttem, leírom a tapasztalataimat az Intim higiéniás Perfect Care balzsamról. Ahogy a nevében is benne van, az intim részek lemosására, felfrissítésére lett kifejlesztve.



Amikor elhatároztam, hogy megírom ezt a bejegyzést, még várandós voltam a harmadik gyermekünkkel. Viszont a bejegyzés megírásával várni akartam a szülésig.

Aki már szült valaha, tudja, hogy az intim területek ilyenkor sérülhetnek, és tisztulási vérzés is van az első néhány hétben. Ezen én is átestem, immár harmadszor, de legutóbb szerencsés voltam, mert nem lett sebem, nem vágtak, nem varrtak. Ennek ellenére a higiéniára továbbra is ugyanúgy, ha nem jobban figyeltem. Ebben volt segítségemre a balzsam.


Már a kórházba is magammal vittem, ahol minden zuhanyzásnál használtam.
Miután hazajöttem, naponta többször is zuhanyoztam. Ilyenkor mindig elővettem a balzsamot. A pumpás adagolónak köszönhetően pontosan annyi balzsamot használtam, amennyire szükségem volt. Egy-egy ilyen napközbeni zuhanyzás inkább csak egy gyors felfrissülés volt, mintsem alapos tisztálkodás. Ezekre az alkalmakra tökéletesen elég volt a balzsam.

Zuhanyzás után nem csak felfrissültem, hanem kifejezetten tisztának éreztem magam, pedig csak az intim területek lemosására használtam a balzsamot. 

A balzsam illata nagyon kellemes, nem intenzív, nem tolakodó, nem erős. Az állaga krémes, sűrű, de csak minimálisan habzik. Gazdaságos, és napi használat mellett is sokáig elég.

Ajánlom mindenkinek, szüléstől függetlenül. Egy kis odafigyelés sohasem árt, és a jó közérzethez az intim területek higiéniája is hozzá tartozik. 


Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni a terméket?Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése