2017. december 22., péntek

Termék teszt - Szájvíz ezüst kolloiddal

Az elmúlt néhány hétben és különösen a napokban elég erős torokfájással küzdöttem. A szoptatás miatt nem igazán szedhetek/szedek gyógyszert.


A tünetek kezelésére csak szopogatós tablettát használok. De az épp elfogyott. Próbálkoztam ugyan házi praktikákkal, de nem igazán enyhítették a fájdalmamat.

Egyik este, fogmosás közben eszembe jutott, hogy kipróbálom a szájvizet. Korábban olvastam, hogy hasonló problémára alkalmazták.


Fél kupaknyi koncentrátumot felhígítottam, majd elkezdtem öblögetni és megpróbáltam gargalizálni. A torokfájástól ez elég nehezen ment, de a kupak tartalmát kétszerre sikerült elhasználni.

Az öblögetés után érezhetően jobb lett a torkom, kevésbé fájt. A nyelőcsövemnél nem is éreztem semmit, inkább csak a légcsövemnél volt kellemetlen. Ennek lehet az is az oka, hogy nyelhettem egy kis folyadékot gargalizálás közben.

Korábban volt egy szájsebészeti beavatkozásom, ami miatt nem moshattam a kezelt területen fogat, de nem is öblögethettem, nem gargalizálhattam. Viszont a beavatkozás miatt az a terület kezdetben nagyon érzékeny volt, és néha fájt is. Ezért egy kevés szájvizet felhígítottam, és óvatosan mozgattam a számban. Utána az ínyem már nem volt olyan érzékeny, nem éreztem, hogy annyira feszülne, és fájna.

Nem mellesleg a szájvíz megszünteti a kellemetlen szájszagot pl. kávé után. Bátran merem ajánlani, akár a fogmosás kiegészítéseként.


Szeretnéd te is kedvezményesen megszerezni ezt a terméket? Egyszerűen csatlakozhatsz hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése